افزايش ترافيك و بازديد وب سايت

افزايش ترافيك و بازديد وب سايت

تاثير شبكه هاي اجتماعي در بازاريابي الكترونيكي

امروزه شبكه هاي اجتماعي به يكي از محبوب ترين مكان ها در فضاي اينترنت تبديل شده اند. بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ( سوشال ماركتينگ يا سوشيال ماركتينگ ) يكي از راهكارهايي است كه شما هم مي توانيد در ميان مردم رفته و كالا و خدمات خود را به افراد معرفي كنيد. 
چنانچه شما قبل از اين، طراحي سايت سازمان يا كسب و كارتان را براي ارتباط با مخاطبان و كاربران خود انجام داده باشيد بايد بدانيد كه ابزارهاي ديجيتال ديگري از قبيل شبكه هاي اجتماعي هم، امروزه جايگاه مناسبي در بين عموم مردم بدست آورده اند و با توجه به دسترسي آسان، روز به روز استقبال از اين پديده رو به افزايش مي باشد. با رشد شبكه هاي اجتماعي، فعاليت هاي ارتباطي و تجارت الكترونيك وارد مرحله جديدي شده، ارتباط بين بازديدكنندگان و ارائه دهندگان خدمات و همچنين خريداران و فروشندگان افزايش يافته و ارتباط بين سازمان ها و شركتها نيز بهبود يافته است و از اين طريق، كمپين هاي بازاريابي نويني همچون بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ( Social Network Marketing )  بوجود آمده است. 
فيسبوك، يوتيوب، توييتر، لينكداين و اينستاگرام، پنج شبكه ي اجتماعي برتر دنيا هستند كه لازم است براي رونق كسب و كار و يا ارتباط بهتر با مخاطبان سازمان يا شركت خود، حداقل در يكي از اين شبكه هاي اجتماعي به كار معرفي، بازاريابي، تبليغ و ارائه خدمات بپردازيد.
شركت فراسان، در كنار خدمات خود مبني بر طراحي وبسايت و پياده سازي پرتال هاي اينترنتي، به  ارائه خدمات در خصوص شبكه هاي اجتماعي، در بهترين سطح و به صورت يكپارچه و هماهنگ با كليه شبكه هاي اينترنتي و موبايلي مشتريان خود مي پردازد. 
توصيه ما بر استفاده همه جانبه از كليه ابزارهاي ديجيتال و رسانه هاي اينترنتي از اين روست كه حضور فعال شما در رسانه وبسايت و شبكه هاي اجتماعي و اينترنتي باعث افزايش رتبه سايت شما در گوگل نيز خواهد شد و اين يكي از راهكارهايي است كه اين شركت به مشتريان خود براي بهينه سازي وبسايت در گوگل (سئوسايت) پيشنهاد مي دهد. به هر ميزاني كه شما از شبكه هاي معتبر و بيشتر استفاده نماييد به همان ميزان سئو وبسايت شما، ارتقا خواهد يافت و اين شركت آمادگي خود را جهت ارائه راهكارهاي حرفه اي و هدفمند خود در جهت طراحي وبسايت، طراحي و پياده سازي پرتال، ارائه خدمات بازاريابي و اطلاع رساني شبكه هاي اجتماعي، اينترنتي و موبايلي و نيز ارائه خدمات سئووبسايت (بهينه سازي وب سايت در موتورهاي جستجو)، به كليه سازمان ها، نهادها و شركت ها اعلام مي دارد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي

مزاياي شبكه هاي اجتماعي

  • برند سازي در شبكه هاي اجتماعي: برند سازي در شبكه هاي اجتماعي به بيان رسا، شاخه اي از بازاريابي اينترنتي(ديجيتال ماركتينگ) است كه در آن افراد، بازاريابان و كسب و كارها، با استفاده از شبكه هاي اجتماعي متعدد سعي دارند به شهرت آفريني، افزايش و همه گير كردن نام تجاري و پيام تجاري شان به هدف افزايش سود و در آمد زايي، دست يابند.
  • افزايش شهرت در شبكه هاي اجتماعي: هميشه بايد به ياد داشته باشيد كه تا جايي حضور نداشته باشيد، كسي شما را نخواهد شناخت و تا سخن نگوييد كسي شما را نخواهد فهميد. بنابراين براي اينكه در جمعيت چند صد ميليوني مخاطبين مجازي، بتوانيد شهرتي پيدا كنيد بايد، بتوانيد در ميان آن ها حضور موثر داشته باشيد.
  • شبكه هاي اجتماعي و وفاداري به برند: زماني كه شما در شبكه هاي اجتماعي شروع به فعاليت مي كنيد و با مخاطبين وارد ارتباط سازنده مي شويد، آن ها به شما بيشتر اعتماد مي كنند. براي اينكه مخاطبين را به خود وفادار كنيد و نسبت به برندتان آنان را متعصب كنيد، بايد در آن ها اعتماد آفريني كنيد.
  • شبكه هاي اجتماعي و سود آفريني: اگر تا كنون توانسته ايد در شبكه هاي اجتماعي، موثر واقع شويد، مطمئن باشيد يك كامنت يا حتي لايك شما هم بي تاثير نخواهد بود. زماني كه كارتان را به خوبي انجام دهيد و چنان كه بايد مشتري را از كانال هاي متفاوت بشناسيد و نيازهايش را بررسي كنيد و به توليد محصول و خدمات متناسب با نيازهايش بپردازيد، و بعد از اين، محصول را به وي بنمايانيد، قطعا مي توانيد از وي خريداري براي خود درست كنيد كه البته در چنين موقعيتي، كاربر بسيار خرسند خواهد بود كه كسي، به نيازهايش توجه كرده و از اين رو مي توان با مديريت موثر ارتباط با وي، او را براي هميشه ، ارادتمند برند خود كنيد.
  • شبكه هاي اجتماعي و كاهش هزينه ها: اگر بخواهيد يك روز صرف كنيد تا پيام تجاري تان را به صورت رو در رو به كاربران دنياي واقعي بگوييد، قطعا روز دومي برايتان وجود نخواهد داشت چرا كه يا خسته مي شويد، يا نا اميد! و يا اينكه از پس هزينه هاي استخدام بازارياب بر نخواهيد آمد! اما در شبكه هاي اجتماعي اگر هفته اي 10 ساعت وقت بگذاريد به بهترين شكل مي توانيد پيام هاي خود را به گوش مخاطبين اصلي تان برسانيد. از اين رو متوجه مي شويد كه بدون هيچ هزينه ي اضافي نظير، استخدام بازارياب، هزينه چاپ و حتي زمان به بهترين نتايج دست خواهيد يافت
  • شبكه هاي اجتماعي و افزايش ترافيك سايت: در شبكه‌هاي اجتماعي ظرفيت‌هاي بالقوه‌ي فراواني جهت هدايت ترافيك به وبسايت شما وجود دارد، پس بهتر است از اين منابع و ظرفيت‌ها به بهترين نحو بهره بگيريد. در اين شبكه‌ها هر روزه ميليون‌ها نفر، ميليون‌ها مطلب را با يكديگر به اشتراك مي‌گذارند. با استفاده‌ي صحيح از اين شبكه‌ها و رعايت نكات اصولي، قادر خواهيد بود تا به اين چرخه‌ي عظيم نمايش و به اشتراك گذاري محتوا وارد شده و از مزيت‌هاي آن در جهت بهينه سازي سايت خود در موتورهاي جست‌وجو نيز استفاده نماييد.

شبكه هاي اجتماعي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۴۸:۱۹ توسط:reza موضوع: